הקמת חוגה למסילת רכבת , אשדוד וצפע
מזמין העבודה
רכבת ישראל בע"מ
חברת ניהול פרוייקטים
משיק ניהול ובקרה בע"מ
היקף כספי
כ – 10,000,000 ₪
אז מהי למעשה חוגה? בעבר, כאשר שימשו קטרי הקיטור להובלת הרכבות, הייתה בעיה קשה להפעיל את הקיטור בשני הכיוונים באופן זהה וכתוצאה מכך היה צורך לסובב את הקטר באופן פיזי כאשר הגיע לתחנה הסופית. סיבוב הקטר באמצעות חוגה גדולה שעליה מסילה פתר את הבעיה, כך שהקטר היה עולה על החוגה, הרכבת הייתה מסתובבת והקטר היה ממשיך בדרכו בכיוון ההפוך.
אולניק ביצעה את עבודות ההכנה והקמת מבני חוגה באשדוד ובצפע. במסגרת הפרויקט ביצעה אולניק בניית בסיס בטון מזוין לחוגה, עבודות איטום לחלקים התת קרקעיים, קידוח כלונסאות מבטון ועוד.